پیشرو حساب...آرامش و توسعه کسب و کار شما
جستجو

خدمات حسابداری ‌آنلاین

یکی از بزرگترین دغدغه های صاحبین کسب و کار داشتن سیستم حسابداری سریع، دقیق و کارمد هست. اما آیا می‌دونید که سیستم حسابداری کارآمد یعنی چی؟ و سوال مهم تر اینه که آیا می‌دونید این سیستم چه ویژگی هایی داره؟ از هزینه هایی که در آینده برای ساخت یک سیستم حسابداری کارآمد پیش روی شما خواهد بود مطلع هستید؟ هزینه هایی مثل هزینه میز و صندلی، هزینه ایجاد یک فضای استاندارد برای کار، هزینه خرید لوازم مورد نیاز برای انجام کار های مربوط به حسابداری مثل کامپیوتر و اینترنت و در نهایت هزینه پرداخت حقوق و مزایا به کسی که قراره حسابدار مجموعه شما باشه.

 آره! درسته سیستم حسابداری حتی اگر یک نفر رو برای اون در نظر بگیرید، پر هزینه ست، به همین خاطره که بعضی از کسب و کار ها برای فرار از پرداخت این هزینه ها از داشتن یک سیستم حسابداری اصولی محروم اند و یا حتی اون کسب و کار هایی هم که حسابدار دارن گاها سیستم‌شون به روز نیست یا به خاطر عدم تجربه کافی حسابدار سیستم حسابداری‌شون کارآمد نیست و مدام باید به خطاهای به وجود اومده رسیدگی کنن یا جریمه مالیاتی پرداخت کنن. اما ما این مشکلات رو حل کردیم و برای اون یک راه حل به روز، کارآمد و ارزون پیدا کردیم. راه حل ما استفاد از خدمات آنلاین حسابداری شرکت پیشرو هست.

خدمات حسابداری آنلاین

«فرم دریافت خدمات حسابداری»

این سیستم تمام دغدغه های شما راجع به ثبت اطلاعات، دقت ثبت اطلاعات، بروز خطاهای انسانی، هزینه زیاد نیروی کار حضوری، مشکلات مربوط به بیمه و حقوق و مزایا، آموزش و نظارت به نیروی کار و به روز بودن رو بر طرف می‌کنه. برای استفاده از این سیستم کافیه یکی از پیکیج های حسابداری آنلاین رو خریداری کنید و با پرداخت هزینه اشتراک به این نگرانی دیرینه پایان بدید.

اینطوری هم هزینه هاتون رو تا حد بسیار زیادی کاهش دادید و هم یک نرم افزار حسابداری آنلاین به صورت ۲۴ ساعته بدون محدودیت مکانی دارید. به علاوه یک حسابدار هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر آماده ست تا همه رویداد هایی که می‌خواید رو براتون ثبت کنه و گزارشش رو بهتون تحویل بده. مثلا می‌تونید از این فرد گزارش سود و زیان، گزارش های فصلی و ماهیانه یا هر گزارشی که به اون نیاز دارید رو درخواست کنید و بدون نگرانی در زمانی که اعلام می‌کنید تحویل بگیرید.

برای ارتباط با ما تنها کافیه عدد یک رو به شماره ۰۹۱۲۰۷۲۰۹۱۵ ارسال کنید و یا با کارشناسان مجرب ما با شما تماس بگیرن.

برای اطلاع از پکیج های حسابداری و دریافت خدمات روی لینک کلیک کنید.

در سال های اخیر توجه به مالیات شرکت ها و کسب و کار های مختلف از سوی اداره مالیات بیش از پیش شده و همین سختگیری بیشتر باعث تحمیل هزینه های بیشتر به صاحبین کسب و کار می‌شه. کسب و کار هایی که از چگونگی کم کردن هزینه های مالیاتیشون اطلاعی ندارن، و یا از رسیدگی به مالیات هایی که به تراکنش های بانکی تعلق می‌گیره اطلاعی ندارند و همچنین نمی‌دونن که تمامی دستگاه ها و درگاه های پرداخت توسط اداره دارایی بررسی می‌شن و باید برای همه تراکنش ها مالیات پرداخت کنند. حتی گاها صاحبین کسب و کار از میزان مالیات کسب و کار خودشون اطلاعی ندارن و نمی‌دونن در قرارداد ها باید چه میزان هزینه مالیات در نظر بگیرن و همه این ها افراد را متحمل هزینه های ناخواسته و پیش بینی نشده می‌کنه.

زمانی که شما از خدمات مالیاتی آنلاین شرکت حسابداری پیشرو استفاده کنید، همواره یک مشاور مجرب همراه کسب و کار شما خواهد بود تا بتونید تمام گزارشات مورد نیاز اداره دارایی رو تحت نظر اون فرد تدوین کنید و مطمئن باشید که همه چیز اون طوری پیش میره که به صلاح بقای کسب و کار شما باشه. در پکیج هایی که پیش روی شما ست، با توجه به همه قوانین و بالا و پایین های کسب و کار شما فضایی ایجاده شده تا هر قدمی که برمی‌دارید در جهت کاهش هزینه های مالیاتی مجموعه تون باشه و همواره ریسک مالیاتی کسب و کارتون به حداقل برسه. اینطوری دیگه نگران جرائم مالیاتی سنگین که ممکنه کسب و کارتون رو با سقوط رو به رو کنه هم نخواهید بود.

زمانی که همکاری مجموعه شما با شرکت حسابداری پیشرو آغاز بشه یک تیم حرفه ای به آنالیز موقیت کسب و کار شما می‌پردازن و با توجه به شرایط، بهترین مسیر رو براتون ترسیم می‌کنن. در تمام طول مدت همکاری نیازی نیست نگران گزارش های مختلف باشید تمامی گزارش های مدت دار مثل اظهارنامه توسط تیم پیشرو براتون ارسال می‌شه. پس دلیلی نمی‌مونه برای تامل، پیکیج مورد نظرتون رو انتخاب کنید…

قبل از بررسی نیاز به خدمات حسابداری ‌آنلاین یک کسب و کار می‌بایست نیاز به علم حسابداری بررسی شود. هر مجموعه ای در هر سطح از فعالیت‌های اقتصادی و مالی نیاز به خدمات حسابداری دارد. بالطبع هرچه فعالیت اقتصادی  شرکت و یا مجموعه ای بیشتر باشد نیاز آن مجموعه به حسابدار و حسابداری بیشتر خواهد شد. به همین ترتیب ما در شرکت‌های بزرگ شاهد یک بخش مالی متشکل از مدیر مالی، حسابداران مالی و متخصص خواهیم بود. استخدام یک تیم مالی مجموعه را متحمل هزینه‌های زیادی خواهد کرد. هزینه ای که می‌توان آن را صرف توسعه امور اقتصادی نمود و یا با سرمایه گذاری در بخش هایی مانند دیجیتال مارکتینگ راه پیشرفت را هموار نمود. ما در این گفتار با همکاری متخصصین حسابداری شرکت پیشرو حساب عصر پویا به بررسی مزایا خدمات حسابداری ‌آنلاین خواهیم پرداخت.

موسسه حسابداری پیشرو حساب عصر پویا مجموعه ای متشکل از متخصصین خبره در امور حسابداری و حسابرسی است که انواع خدمات حسابداری آنلاین یا از راه دور را ارائه می کند. این موسسه رسالت خود را پیشرفت اقتصادی مشتریان خود در امور حسابداری و مالیاتی قرار داده است و این مهم محقق نمی‌شود مگر با ارائه مشاوره درست و خیر خوا‌هانه، که ما در انجام این مهم همواره پیشرو بوده ایم. سند این ادعا کارنامه درخشان مجموعه پیشرو حساب در طی سال‌های فعالیتش است. جهت آشنایی با خدمات این موسسه و دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان مجموعه پیشرو حساب در تماس باشید.

هرگاه صاحبین مشاغل و کسب و کارها امور حسابداری خود را از راه دور انجام دهند، در واقع اقدام به استفاده از خدمات حسابداری ‌آنلاین نموده اند. حسابداری آنلاین به دو صورت انجام می‌شود:

  1. حسابداری با استفاده از خدمات شرکت‌های حسابداری
  2. حسابداری با استفاده از نرم افزار‌های حسابداری
خدمات حسابداری شرکت ها
خدمات حسابداری آنلاین

شرکت‌های حسابداری با هدف ارائه خدمات تخصصی حسابداری شکل گرفته اند. این شرکت‌ها مجموعه ای کامل از خدمات حسابداری اعم از حسابداری دولتی، حسابداری بیمه، حسابداری مالی، حسابداری مدیریت هستند و انواع مختلفی از گزارشگری‌ها را ارائه می‌کنند. این خدمات به دو صورت ‌آنلاین (از راه دور) و یا اعزام حسابدار به محل شرکت انجام می‌شود.

در این حالت شرکت‌ها و مجموعه‌ها مدارک و اسناد خود را برای شرکت حسابداری مورد نظر خود ارسال کرده و خدمت مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند. شرکت‌ها به منظور مشاوره، حسابداری مالی، گزارشگری‌های مختلف از این خدمات استفاده می‌کنند و بعد از اتمام کار در شرکت حسابداری با همکاری مجموعه ای از حسابداران نتیجه کار برای شرکت متقاضی از طریق ایمیل و یا راه‌های ارتباطی دیگر ارسال می‌شود. در این صورت مجموعه ای که متقاضی خدمات حسابداری ‌آنلاین است، بدون درگیری با مسائل مالی و تنها با ارسال مدارک و ارائه پاره ای از توضیحات به هدف خود خواهد رسید.

مزایای خدمات حسابداری آنلاین
اعزام حسابدارمتخصص

حسابداری اینترنتی در زمره خدمات حسابداری آنلاین است. برای استفاده از این خدمات  می توانید به دو صورت امور حسابداری خود را انجام دهید. حالت اول حسابداری اینترنتی تمام وقت است و حالت دوم حسابداری اینترنتی پاره وقت.

در این حالت فردی تحت عنوان حسابدار به صورت تمام وقت در شرکت شما شبیه سازی خواهد شد تمامی امور درخواستی شما به صورت مجازی پیگیری خواهد شد. کافی است به صورت روزانه اسناد و مدارک مالی شرکت و یا مجموعه خود را برای شرکت پیشرو حساب عصر پویا ارسال کنید. ارسال باید از طریق راه های ارتباطی که به شما از اطلاع داده می شود صورت بگیرد.

این خدمت زمانی مورد استفاده شما واقع می شود که امور حسابداری شرکت شما نیاز به رسیدگی تمام وقت داشته باشد.

حسابداری اینترنتی یا همان خدمات حسابداری ‌آنلاین مزایای بسیاری دارد به همین دلیل است که ترجیح عموم افراد امروزه استفاده از خدمات ‌آنلاین در زمینه حسابداری است.

از جمله این مزایا می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

با استفاده از خدمات حسابداری آنلاین مجموعه پیشرو حساب عصر پویا شما به طور مداوم به اطلاعات مالی و حسابداری مجموعه خود دسترسی خواهید داشت. ما در مجموعه پیشرو حساب از تمامی اطلاعات مالی و حسابداری که در اختیارمان قرار می دهید و تمامی اطلاعات و خدماتی که به شما ارائه می دهیم توسط سیستم کلودینگ بکاپ تهیه می کنیم و شما می توانید بر روی کامپیوتر و یا لپتاپ خود تمامی این اطلاعات را توسط یک نرم افزار مشاهده کنید.

این مزیت برای افرادی است که شرکت بزرگی ندارند و به دلیل دردسر های استخدام حسابدار و هزینه های بالای آن از استخدام حسابدار صرف نظر کرده اند و خود امور حسابداری مجموعه خود را انجام می دهند. این کار علاوه بر این که معایب زیادی دارد و شما را مستعد جرائم مالیاتی خواهد کرد وقت و انرژی بسیار بالایی از شما خواهد گرفت.

به عنوان مثال، در نظر بگیرید که شما مدیر یک استارتاپ هستید. مجموعه نوپا شما به طور قطع نیاز به فردی دارد که با امور حسابداری آشنایی داشته باشد تا بتوان با کمک او سود و زیان مجموعه را بررسی نمود. اگر این فرد مدیر مجموعه باشد علاوه بر هندل کردن چالش های بی شمار یک کسب و کار تازه، باید به یادگیری مسائل حسابداری و انجام امور حسابداری بپردازد. این موضوع وقت و انرژی بسیار زیادی از شما خواهد گرفت. صرف این انرژی ممکن است شما را از انجام امور مهم تر باز دارد. اما در صورتی که از خدمات حسابداری آنلاین استفاده نمایید در وقت و انرژی خود صرفه جویی کرده اید.

با استفاده از خدمات ‌آنلاین حسابداری شما نیاز به استخدام یک فرد به صورت حضوری نخواهید داشت و به صورت ماهیانه هزینه حقوق و بیمه و مزایا پرداخت نخواهید کرد. علاوه بر این‌ها هزینه فراهم نمودن مکان حضور حسابدار را نخواهید داشت. با توجه به همه این موارد برآورد می‌شود که شرکت‌ها با استفاده از حسابداری اینترنتی تا ۴۰ درصد در هزینه‌های خود صرفه جویی خواهند کرد.

اطلاعات و قوانین مالی به صورت دوره ای در حال تغییر هستند. شرکت‌های ارائه دهنده خدمات حسابداری آنلاین مدام اطلاعات خود پیرامون قوانین را به روز نگه می‌دارند و از بروز هر گونه خطا در کار خود جلو گیری به عمل می‌آورند. لذا مدارک، اسناد و گزارش‌های مجموعه‌هایی که از خدمات ‌آنلاین حسابداری استفاده می‌کنند بر اساس به روز ترین اطلاعات و قوانین تنظیم خواهد شد.

در صورتی که شما از خدمات حسابداری آنلاین شرکت های حسابداری استفاده نمایید از بروز هرگونه تقلب در امور حسابداری خود جلوگیری نموده اید. یکی از رایج ترین مشکلاتی که صاحبین کسب و کار با افراد غیر مطمئن و غیر حرفه ای دارند، تقلب در امور حسابداری است. در صورتی که به اشتباه همچون فردی در شرکت شما استخدام شود تا مدت ها امور حسابداری مجموعه شما با تقلب، بدون شفافیت و به اشتباه ثبت خواهد شد. در صورتی که شما اشتباهات را تشخیص دهید و فرد را شناسایی کنید مدت ها باید با کمک افراد حرفه ای مشکلات به وجود آمده را شناسایی و برطرف نمایید. اما در صورتی که از خدمات حسابداری آنلاین شرکت های حسابداری معتبر استفاده کنید، نگرانی شما از جهت تقلب احتمالی در امور حسابداری توسط کارمندان و پرسنل مجموعه خودتان صفر خواهد بود.

زمانی شما مشمول جرائم مالیاتی خواهید شد، که در امور حسابداری سهوا و یا عمدا دچار خطا شده باشید. عموما زمانی که فشار کاری بخش حسابداری بالا است و یا حسابدار استخدام شده تبحر کافی در انجام امور محول شده را ندارد، خطا های حسابداری اتفاق می افتند. اما در صورتی که شما از خدمات حسابداری آنلاین استفاده نمایید، امور حسابداری شرکت و یا مجموعه شما توسط افرادی با تجربه کاری بالا صورت خواهد گرفت و احتمال بروز خطا بسیار کاهش خواهد یافت. در صورتی که خطای حسابداری وجود نداشته باشد جرائم مالیاتی نیز وجود نخواهد داشت. در این صورت به جای هدر رفت سرمایه به ازای پرداخت جریمه، شما می توانید سرمایه خود را صرف امور مهم و حیاتی کنید.

همانطور که گفته شد، شرکت‌های حسابداری متشکل از افراد متخصص در حوزه‌های مختلف حسابداری است، در نتیجه استفاده از خدمات حسابداری ‌آنلاین این شرکت‌ها در واقع استفاده از تخصص یک تیم حرفه ای است.

هر چه بخش حسابداری یک شرکت به لحاظ حرفه ای غنی تر باشد نتیجه کار همه جانبه تر و حرفه ای تر خواهد بود. این مهم محقق نخواد شد، مگر در صورتی که برای انجام امور حسابداری از چند نفر به صورت همزمان استفاده شود. این امر در دو حالت امکان پذیر است اول در حالتی که سرمایه ای بزرگ برای استخدام چند حسابدار با تخصص‌های مختلف در نظر گرفته شود، دوم در حالیتی که از خدمات حسابداری ‌آنلاین یک شرکت حسابداری استفاده نمایید.

صورت های مغایرت بانکی برای سیستم ها اهمیت بالایی دارند اما علارغم اهمیت بالایی که دارند، امور زمانبر و طاقت فرسایی هستند و هر گونه کوتاهی در انجام امور مربوط به آن مدیران کسب و کار ها را نگران خواهد کرد. در صورتی که شما از خدمات آنلاین حسابداری استفاده کنید نیاز به نگرانی از بابت صورت های مغایرت بانکی نیست و تمامی امور مربوط به این حوزه با دقت و حساسیت بالا توسط شرکت حسابداری پیگیری خواهد شد.

یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی که قصد استفاده از خدمات حسابداری آنلاین را دارند دستیابی به اطلاعاتی است که ممکن است در طی حوادث مختلف از بین بروند. اطلاعات و یا همان اسناد و مدارک مالی بسته به روشی که حسابداری انجام می‌دهید ممکن است در معرض خطر نابودی قرار بگیرند.

حالت اول حالتی است که شما امور حسابداری خود را به صورت حضوری انجام دهید. در این صورت اسناد و مدارک بایگانی شده ممکن از در اثر حوادث طبیعی و یا غیر طبیعی نظیر، سیل، آتش سوزی و یا سرقت از بین بروند، و ما می‌دانیم که دسترسی دوباره به این اطلاعات غیر ممکن است.

حالت دوم، حالتی است که شما از خدمات حسابداری آنلاین استفاده می‌کنید. در این صورت، اگر هارد سیستمی که به عنوان بایگانی از آن استفاده می‌کنید دچار مشکلات فنی شود و یا مشکلات نرم افزاری شود، اطلاعات شما نیز از بین خواهد رفت. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌شود با موسسه هایی اقدام به همکای نمایید که از سیستم کلودینگ جهت پشتیبانی و بازیابی اطلاعات شما استفاده می‌کنند.

اساسی ترین اصل در بهره مندی از خدمات حسابداری آنلاین ، بک آپ گیری و استفاده از سیستم کلودینگ برای نگهداری از تمامی اسناد و مدارک است. سیستمی که پیشرو حساب عصر پویا برای نگهداری و پشتیبانی از تمامی اطلاعات خود از آن بهره می‌جوید. با استفاده از این سیستم اطلاعات شما توسط سیستم ابری ذخیره می‌شود و علاوه بر دستیابی به فضای نامحدود جهت ذخیره اطلاعات می‌توانید در هر مکان و زمان و با استفاده از هر سیستمی به اطلاعات خود دست یابید و البته هیچ خطر نرم افزاری، سخت افزاری اطلاعات را تهدید نخواهد کرد.

اطلاعات حسابداری بخش بزرگ اطلاعاتی است که در سازمان‌ها در جهت تصمیم‌گیری مدیران شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیشتر تصمیم‌های مدیران تصمیم‌گیری‌های اقتصادی تشکیل می‌دهد یعنی انتخاب راهکارهایی که سود را به حداکثر، هزینه را حداقل برساند. بنابراین برای موفقیت سازمان‌ها با توجه به اهمیت و تاثیرگذاری گزارش‌های قابل استخراج و ارائه از سیستم‌های اطلاعاتی حسابداری، مدیران در تصمیم‌گیری‌ها به بهره‌برداری صحیح از اطلاعات با کیفیت این سیستم نیازمند می‌باشند

در این راستا، خدمات حسابداری آنلاین اطلاعاتی که در دست مدیران قرار می‌گیرد باید داری خصوصیات زیر باشد:

  • قابل فهم بودن

نحوه گزارش‌دهی و دانش مالی باید با این خصوصیت مرتبط باشد

  • مربوط بودن

اطلاعات حسابداری باید با تصمیم در دست مرتبط باشد.

  • قابل اتکا بودن

کامل بودن، صحیح بودن، قابلیت تایید داشتن از نشانه‌های قابل اتکا بودن حسابداری آنلاین است.

  • قابل مقایسه بودن

مدیران شرکت‌ها باید بتوانند در طول زمان اطلاعات حسابداری مجموعه را مورد مقایسه قرار دهد. با رعایت استانداردهای حسابداری و یکپارچگی در ارائه اطلاعات قابلیت مقایسه را بالا می‌برد.

استفاده از هر دو نوع خدمات حسابداری آنلاین مزایای منحصر به خودشان را دارند و هنگام تصمیم گیری باید با یکدیگر مقایسه شوند. که در ادامه به طور خلاصه به آنها اشاره خواهیم کرد

شرکت‌هایی که بودجه آن‌ها کم و سطح انتظار آ‌ن‌ها از فناوری بالا می‌باشد. زیرا هزینه‌های خدمات حسابداری آنلاین ابری و پشتیبانی در مقایسه با حسابداری آنلاین سنتی کمتر بوده و ارزش و امنیت را برای کسب و کارها به وجود می‌آورد. شرکت‌هایی که قصد دارند اطلاعات خود را از آسیب‌های فیزیکی مانند آتش سوزی، سرقت و … مصون نگه دارند و مدیران شرکت‌هایی که از راه دور باید به نرم افزار حسابداری دسترسی داشته باشند.

کسب و کارهایی که نیاز به کنترل دقیقی به اطلاعاتشان دارند. صاحبان کسب و کارهایی که از مدت زمان کار خود بی‌اطلاع هستند و آینده نامعلومی دارند.

در این قسمت به بخشی از خدمات حسابداری آنلاین مجموعه پیشرو حساب عصر پویا خواهیم پرداخت. خدماتی که شرکت حسابداری پیشرو حساب عصر پویا در این بخش به مشتریان خود ارائه می کند شامل مواردی از قبیل ارائه فاکتور آنلاین، ارائه پنل کاربری ساده و کارآمد، ارائه گزارش های سفارشی و متنوع آموزش و پشتیبانی کامل جهت استفاده از خدمات آنلاین، استفاده از ایمن ترین و به روز ترین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری جهت حفظ حریم شخصی و اطلاعات شرکت و مجموعه شما، بک آپ گیری مستمر و استفاده از سیستم کلودینگ جهت ذخیره اطلاعات و… می شود.

همانطور که گفته شد شرکت پیشرو حساب عصر پویا برای استفاده راحت تر و ارائه خدمات همه جانبه اقدام به ارائه خدمات حسابداری آنلاین نموده است. به عنوان مثال برای شرح بهتر این خدمات باید بدانید که برای دریافت فاکتور به صورت آنلاین شرکت پیشرو حساب پس از دریافت اطلاعات مورد نظر از کارفرما فاکتور مربوطه را صادر نموده و از طریق ایمیل و یا پیامک برای مشتریان خود ارسال می نماید. این فاکتور همواره به همراه لوگو و برند کسب و کار شما است، و یا برای ارائه گزارش های سفارشی و متنوع کافی است. شما لیست هزینه ها، درآمد ها و میزان خرید و فروش خود را برای کارشناسان پیشرو حساب ارسال می کنید تا گزارش شما همراه با نمودار و جداول مربوطه از طریق ایمیل و یا راه های ارتباطی آنلاین دیگر ارسال شود.

شرکت حسابداری پیشرو حساب علاوه بر ارائه خدمات حسابداری شما را در امور مالیاتی نیز یاری خواهد کرد. در همین راستا استفاده از مشاوره مالیاتی از این شرکت امکان پذیر است به این صورت که قبل و حین تنظیم گزارشات خود می‌توانید در هر مرحله از کارشناسان پیشرو، کسب تجربه نمایید و هرگونه راهنمایی که نیاز داشته باشید را دریافت کنید. دریافت مشاوره به ویژه در امور مالیاتی یکی از واجبات حیات کسب و کار ها است چرا که در صورت بروز هر گونه مشکل در گزارشات و تحویل آن ها به اداره مالیات تبدیل به جرایم سنگین خواهد شد و این موضوع شما را با چالش های مالی بسیار بزرگ رو به رو خواهد کرد. لذا لازم است تا هیشه از مشاوره یک فرد با تجربه از اعضای تیم پیشرو بهره مند شوید.

حسابداری قلب تپنده اقتصاد یک جامعه است. بدون حسابداری دیر یا زود تمامی امور در هم پیچیده خواهد شد. ارائه خدمات حسابداری ‌آنلاین یکی از جدید ترین نوآوری‌ها در زمینه حسابداری است که با استقبال گسترده متقاضیان مواجه شده است. ما در این گفتار به تفصیل پیرامون حسابداری و اهمیت حسابداری ‌آنلاین پرداختیم. شما می‌توانید همواره جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با متخصصین پیشرو حساب ارائه دهنده خدمات انواع خدمات حسابداری و مالیاتی مشهد، در تماس باشید.خدمات حسابداری ‌آنلاین 

۱- چگونه از خدمات حسابداری آنلاین شرکت پیشرو حساب عصر پویا استفاده نماییم؟

شما می توانید از طریق شماره های ۰۹۱۵۲۳۰۸۰۴۰ و ۰۵۱۳۶۰۵۶۰۵۰ و ۰۵۱۳۶۰۵۱۶۶۳ با کارشناسان پیشرو حساب در تماس باشید پس از مشاوره با متخصصان پیشرو حساب عصر پویا نیاز های حسابداری مجموعه شما را شناسایی کرده و خدمات مورد نیاز شما را ارائه خواهند داد.

۲- خدمتی برای محاسبه آنلاین مالیات در پیشرو حساب تعریف شده است؟

بله، یکی از خدمات نوآورانه شرکت پیشر حساب عصر پویا که با کمک برنامه نویسان و حسابداران زبده طرح ریزی و اجرا شده است، محاسبه مالیات به صورت آنلاین است. برای کسب اطلاع و استفاده از این خدمت به صفحه اختصاصی محاسبه آنلاین حسابداری مراجعه نمایید.

۳- برون سپاری به شرکت های حسابداری امنیت اطلاعات ما را به خطر خواهد انداخت جهت جلوگیری از این خطر چه باید کرد؟

جهت جلوگیری از افشای اطلاعات باید سراغ شرکت های حسابداری با سابقه و البته خوش سابقه بروید. شرکت های قدیمی برای حفظ اطلاعات شما روش های مختلفی دارند و از اهمیت امنیت اطلاعات شما مطلع اند.

۴- پیشرو حساب عصر پویا چگونه از اطلاعات مالی متقاضیان محافظت می کند؟

محافظت از اطلاعات مالی شرکت ها از جمله الزامات بی قید و شرط مجموعه پیشرو حساب عصر پویا است. ممکن است افراد برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مالی خود دچار شک و تردید باشند که البته حق هم دارند، اما حفظ این اطلاعات با سخت گیرانه ترین قوانین و امن ترین ابزار و وسایل این مهم را در شرکت پیشرو حساب محقق ساخته است. کارنامه درخشان و مجموعه ای از مشتریان راضی شاهدی بر این ادعا است.

۵- حق الزحمه خدمات حسابداری آنلاین چگونه محاسبه می شود؟

تعیین حق الزحمه حسابداری بر اساس نوع خدمت دریافتی حجم اسناد ارسالی توسط شما تعیین خواهد شد لذا نمی توان مبلغ مشخصی ذکر نمود.

۶- خدمات حسابداری آنلاین به چه صورت انجام می شود؟

خدمات اینترنتی و از راه دور مجموعه پیشرو حساب توسط مجموعه ای از اعمال برنامه ریزی شده انجام می شود. روند انجام امور حسابداری از راه دور از ارسال فاکتور های خرید و فروش ، صورت وضعیت ها، صورت های بانکی و غیره از طریق تلگرام یا واتس اپ شروع شده و بعد از بررسی توسط پرسنل مجرب مجموعه در طی ۲۴ ساعت گزارش مورد نیاز برای شما ارسال خواهد شد. البته این روند ساده ترین روند برای امور حسابداری مالی عادی و روزانه، در صورتی که شما متقاضی عملیات خاص تری باشید به فراخور نیاز عملیات متفاوت تری انجام خواهد شد اما در هر صورت برنامه ریزی ها بر اساس راحت ترین روش ممکن برای شما صورت گرفته است.

۷- شرکت پیشرو حساب عصر پویا چه خدماتی ارائه می دهد؟

شرکت پیشرو حساب عصر پویا انواع خدمات حوزه حسابداری اعم از خدمات حسابداری و مالی، خدمات مالیاتی در تمامی سطوح، خدمات مشاوره ای، ارائه گزارش های دقیق، خدمات حسابداری آنلاین، اعظام حسابدار به محل شرکت متقاضی و بسیاری خدمات دیگر توسط تیم حرفه ای پیشرو حساب عصر پویا قابل ارائه است.