پیشرو حساب...آرامش و توسعه کسب و کار شما
جستجو
جستجو
فهرست مطالب
فرم درخواست مشاوره
خدمات ما

مالیات کشاورزی دامپروری و دامداری

آیا میدانید مالیات کشاورزی دامپروری و دامداری که در قالب شخص حقیقی و حقوقی کار می کنند از دید مالیاتی چه تکالیفی دارند؟

با توجه به این که سازمان امور مالیاتی کشور کلیه حساب های بانکی تمام افراد جامعه را بررسی میکنند و براساس گردش حساب های اشخاص حقیقی مالیات ایشان را مطالعه و محاسبه میکنند.

پیشنهاد پیشرو حساب به شما فعالان حوزه کشاورزی، دامپروری و دامداری این است که از معافیت مالیاتی ماده ۸۱ قانون مالیاتی کشور استفاده کنید.

“درآمد حاصله از کلیه فعالیت های کشاورزی،دامپروری،دامداری،پرورش ماهی و زنبور عسل و پرورش طیور ،صیادی و ماهیگیری ،نوغان داری، احیای مراتع و جنگل ها ،باغات اشجار از هر قبیل و نخیلات از پرداخت مالیات معاف می باشد….”

ابتدا پرونده مالیاتی خود را تشکیل دهید زیرا ممکن است شما دارای دستگاه کارت خوان باشید و امکان دارد مشتریان شما مبلغ محصولات و خدمات تان را که در ارتباط با فروش شما میباشد به حساب های شخصی شما واریز کنند.

شما با تشکیل یک پرونده مالیاتی و ارسال اظهارنامه مالیاتی صحیح در موعد مقرر به راحتی می توانید از معافیت ماده ۸۱ استفاده کنید.

به این صورت هیچ ریسکی شامل شما و کسب و کارتان نمی شود و به راحتی میتوانید به توسعه کسب و کارتان ادامه دهید.

پیشنهاد پیشرو حساب به شما فعالان حوزه کشاورزی، دامپروری و دامداری این است که از معافیت مالیاتی ماده ۸۱ قانون مالیاتی کشور استفاده کنید.

برای فعالان حوزه کشاورزی ، دامپروری و دامداری که در قالب شخص حقوقی کار میکنند و صاحب شرکت میباشند به شدت پیشنهاد میکنیم اگر دارای دستگاه کارتخوان هستید حتما ان دستگاه کارتخوان را به پرونده مالیاتی شرکت متصل کنند.

ابتدا پرونده مالیاتی خود را تشکیل دهید و تکالیف قانونی شامل تشکیل پرونده مالیاتی، ارسال اظهارنامه مالیاتی را در موعد مقرر و ارایه دفاتر و اسناد و مدارک هست را انجام بدهند.

برای فعالان حوزه کشاورزی ، دامپروری و دامداری که در قالب شخص حقوقی کار میکنند و صاحب شرکت میباشند به شدت پیشنهاد میکنیم اگر دارای دستگاه کارتخوان هستید حتما ان دستگاه کارتخوان را به پرونده مالیاتی شرکت متصل کنند.

به هیچ عنوان با حساب های مدیران و اعضای هیئت مدیره فعالیتی انجام ندهند.

همانطور که میدانید فعالان حوزه کشاورزی و دامپروری که در قالب شخص حقوقی و شرکت کار میکنند برای اینکه بتوانند از معافیت مالیاتی ماده ۸۱ مالیات مستقیم استفاده کنند حتما باید تکالیف قانونی خودشان را ارایه دهند.

تکالیف قانونی شامل تشکیل پرونده مالیاتی، ارسال اظهارنامه مالیاتی را در موعد مقرر و ارایه دفاتر و اسناد و مدارک هست را انجام بدهند.

این سه کار باعث این اتفاق میشود که این فعالان بتوانند از معافیت مالیاتی ماده ۸۱ به نحو احسنت استفاده بکنند پس به شدت پینهاد میشود که تکالیف قانونی خود را در این حوزه انجام دهید تا دچار ریسک مالیاتی و هزینه های غیر منطقی مالیاتی در آینده نشوید.

برای مشاوره مالیات کشاورزی دامپروری و دامداری توسط مشاوران پیشرو حساب کافیست فرم مشاوره را پر کنید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.

3.7 7 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
1
1 سال قبل

سلام ممنون از مطلب مفیدتون درباره مالیات صنف دامپروی و کشاورزی

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

فعال محترم حوزه دامداری،دامپروری و کشاورزی، نگران معافیت مالیاتی هستی؟!
با 09152308040 تماس بگیر
یا فرم زیر رو پر کنید😉👇