پیشرو حساب...آرامش و توسعه کسب و کار شما
جستجو
جستجو
فهرست مطالب
فرم درخواست مشاوره
خدمات ما

مالیات بلاگرها و فعالان فضای مجازی

در نهایت مالیات مالیات بلاگرها و فعالان فضای مجازی به کجا رسید؟ پاسخ این هست که اداره مالیات بر اساس آخرین بخشنامه ها فعالان شبکه های مجازی و بلاگرها  این حوزه که بیش از پانصد هزار فالوور دارند را مشمول مالیات کرده است.

فعالان شبکه های مجازی و بلاگرها باید درآمدهای خود را از مسیرهای تبلیغاتی که دارند، در اظهارنامه مالیاتی خود ابراز کنند و در در موعد مقرر نسبت به ارسال اظهارنامه مالیاتی خود اقدام نمایند.

مالیات بلاگرها و فعالان فضای مجازی
مالیات بلاگرها و فعالان فضای مجازی

کسب درآمد با بلاگری چگونه است؟

یکی از شغل­های پرطرفدار که در فضای مجازی وجود دارد، شغل بلاگری است.

این شغل به گونه ای است که تمامی کسب و کارها برای رشد پیج کاریشان و فروش بیشتر محصولاتشان، دست به دامان آن­ها می­شوند و در قبال پرداخت هزینه های، پیج کاریشان را در معرض دید افراد قرار می­دهند.

بهترین گزینه­ای که برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد، بلاگری است.

بلاگری کردن در زمینه تخصص خودتان و مهارتی که دارید، می تواند راحت تر باشد تا با اطلاعات کافی بتوانید محتوایی را تولید کنید که برای مخاطبانتان مفید بوده و در راستای رفع نیازهای آن­ها باشد.این کار همچنین سبب افزایش فالوور پیج شما خواهد شد تا به وسیله آن بتوانید درآمدهایی برای خودتان کسب کنید.

مالیات بلاگرها و فعالان فضای مجازی چطور محاسبه می شود؟

قبل از ارسال اظهارنامه مالیاتی لازم است  نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی خود اقدام نمایند.

در زمان مقرر اظهارنامه مالیاتی خود را را ارسال کنند تا  در نهایت در زمان رسیدگی به پرونده مالیاتی مستندات درآمدی خود را که مربوط به درآمدهای تبلیغاتی هستند جمع آوري كنند.

درآمد خود را به  سازمان امور مالیاتی ارائه دهند تا بتوانند از معافیت مالیاتی سالانه بهره مند شوند و مبلغ مالیات خود را به حداقل برسانند.

با ایجاد شفافیت لازم در مورد کسب و کار و سود خود از جرایم سنگین مالیاتی و همچنین رقم های غیر منطقی مالیات مصون باشند.

برای مشاوره مالیات بلاگرها و فعالان فضای مجازی توسط مشاوران پیشرو حساب کافیست فرم مشاوره را پر کنید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x