پیشرو حساب...آرامش و توسعه کسب و کار شما
جستجو
جستجو
فهرست مطالب
فرم درخواست مشاوره
خدمات ما

مالیات فروشگاه‌ اینترنتی و دارای درگاه پرداخت الکترونیکی

مالیات فروشگاه‌ اینترنتی و به اصطلاح آنلاین شاپ ها کسانی که در بستر اینترنت و فضای مجازی اقدام به فروش خدمات ومحصولات خود می کنند و دارای درگاه پرداخت الکترونیکی(IPG)هستند .

درگاه پرداخت یکی از روش های ساده و مؤثر پرداخت فروشگاه اینترنتی است. گسترش شبکه اینترنت در سال های اخیر درگاه اینترنتی را به راهی مهم برای انجام دادوستدهای مالی بدل کرده است.

امنیت قابل تأمین روی این بستر ارتباطی و سرعت بالا دو ویژگی اصلی این روش پرداخت است.

این درگاه پرداخت دقیقا مشابه با دستگاه کارتخوان عمل می کند و سازمان امور مالیاتی اطلاعات تمامی  درگاه و از مسیر بانک مرکزی دارد.

 سازمان امور مالیاتی میتواند مبالغی که از طریق درگاه اینترنتی به حساب شما واریز میشود را رصد کند و رسیدگی های لازم را انجام دهد.

خبرهای جدید در رابطه با مالیات فروشگاه اینترنتی به گوش میرسد فروشگاه اینترنتی و خرید آنلاین در ایران مدتی است بازاری بسیار داغ و جذاب دارد و با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه محاسبه مالیات فروشگاه اینترنتی شما در اختبارتان قرار دهیم.

فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته می شود که به ارائه کالا یا خدماتی به صورت آنلاین مشغول است.

 از سال ۱۳۸۰ کشور ما نیز وارد گود کسب و کارای اینترنتی شد و فروش کالاهایی چون پوشاک، لوازم آرایشی، محصولات دیجیتال و… در اینترنت گسترش یافت .

فروشگاه های اینترنتی چنان ویروسی گسترش پیداکردن که زبان از گفتن آن قاصر است و از آنجا که ما انسان‌ها به دنبال آسایش هرچه بیشتر هستیم، از این سبک خرید به‌شدت استقبال کردیم.

 پیشرو حساب پیشنهاد میکند اگر صاحب فروشگاه اینترنتی و درگاه پرداخت اینترنتی فعال دارید حتماً ثبت نام الکترونیکی مالیاتی انجام دهید.

 همچنین در اداره دارایی تشکیل پرونده مالیاتی فیزیکی برای فروشگاه اینترنتی انجام داده و تکالیف قانونی خود را انجام دهید.

 پس از اینکه ثبت نام رو انجام شد درگاه پرداخت فروشگاه آنلاین خود را از طریق سامانه www.tax.gov.ir  به پرونده ثبت نام خود الصاق کنید.

 تا بتوانید در موعد مقرر اظهارنامه مالیاتی خود را ارسال کنید دچار جرایم غیر قابل بخشودگی مالیاتی نشوید.

به طور کلی  سازمان امور مالیاتی به درآمد تمامی فعالان این حوزه چون در بستر اینترنت  و از طریق درگاه های پرداخت یا حتی درگاه های واسط می باشد.

به صورت کامل دسترسی دارد و در آینده چالش فعالین این حوزه با اداره دارایی مبلغ درآمد از فروشگاه آنلاین نیست بلکه مبلغ سودی هست بابت فروش کالا یا خدمات کسب میکنند.

برای اثبات اون سود نیاز است یک سری کارها انجام داده شود و مراحلی را طی کنند که در پست ها و ویدیوهای بعدی به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

برای مشاوره مالیات فروشگاه‌ آنلاین توسط مشاوران پیشرو حساب کافیست فرم مشاوره را پر کنید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x