پیشرو حساب...آرامش و توسعه کسب و کار شما
جستجو

حفظ سرمایه درست به اندازه  کسب آن دشوار و مهم می باشد چنانچه هر ریالی که پس انداز می نمایید به مثابه یک ریال درآمد است پس هنر اصلی چیزی جز برنامه ریزی، هوش اقتصادی بالا و دید باز نمی باشد. شرکت پیشرو حساب عصر پویا به عنوان یکی از شناخته شده ترین موسسه های مالیاتی در مشهد با سابقه کاری درخشان و تیمی متخصص سعی در مرتفع کردن امور مالی مشترکین خویش و ارائه خدمات حرفه ای مشاوره مالی مشهد به آن ها بر پایه حوزه فعالیت و فرصت های خاص هر کسب و کار بصورت جداگانه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات مجموعه ما و دریافت مشاوره رایگان می توانید با ما تماس بگیرید.

همانطور که برای رسیدگی به بهداشت دهان و دندان خود به دندان پزشک مراجعه می کنید یا برای تهیه گوشت به قصابی می روید و یا حتی کارهای تعمیرات وسیله نقلیه خود را به تعمیرکاری متخصص محول می کنید و در خانه هایی مسکن گزیده اید که هنر دست مهندسین و معماران مجرب می باشد، لذا برای سر و سامان دادن و جهت بخشی به بودجه شخصی خود نیز به دانش و تجربه مشاوران مالی با مهارت احتیاج دارید. بهره گیری از مشاوره مالی مشهد شاید بدین معنا نباشد (شاید هم باشد) که خودتان قادر به انجام کارهای مالی و حسابداری کسب و کار خود نیستید بلکه صحبت از تفاوت در کیفیت و زمان انجام کارها می باشد، همانند آنکه برای تهیه غدای روزانه خود، هم می توانید شخصا دست به کار شوید به شکار بروید و یا به زراعت بپردازید.

لازمه یک کسب و کار موفق صرف وقت و انرژی کافی در زمینه های مختلف مورد فعالیت، جهت بخشی به بودجه شرکت و حفظ و ترقی منابع می باشد؛ بنابراین سپردن هر بخش به افراد متخصص همان حوزه تضمین کننده کیفیت کارها و در نتیجه عملکرد کلی شما می گردد. ما به شما توصیه می کنیم که جهت دست یابی به اهداف مالی خود، تصمیم گیری آگاهانه، دیدی باز، سر و سامان دادن به امور مالیاتی و مالی خود، همانند تهیه و تنظیم اظهار نامه مالیاتی و همچنین حفظ سرمایه و جلوگیری از ضرر و زیان اضافه، از خدمات مشاوره مالی مشهد شرکت پیشرو حساب عصر پویا کمک بگیرید.

در این نوشتار که با عنوان مشاوره مالی مشهد تهیه شده است ما به بررسی مشخصه و ویژگی های یک مشاور مالی مناسب و انواع خدمات مشاوره مالی خواهیم پرداخت. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره مالیاتی می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

مشاور مالی یا فرد متخصص در امور مشاوره مالی مشهد به شخصی گفته می شود که در جهت حفظ سرمایه و رسیدن به اهداف مالی به شما کمک می کند حال چه این اهداف مربوط به امور بازنشستگی و بیمه باشد چه برای کمتر کردن تعهدات مالی و بدهی و چه حتی برای افزایش درآمد. یک مشاور مالی خوب به شما آموزش می دهد تا چگونه به عواقب مالی سرمایه گذاری های خود در آینده بنگرید (حال چه این سرمایه گذاری در حوزه بورس باشد چه در بحث خرید فلز های قیمتی از جمله طلا و نقره و حتی در جهت خرید املاک و اراضی و …)، چطور استراتژی سرمایه گذاری های خود را درک کرده و فرصت هایی را می یابد که از دید شما پنهان بوده اند و از همه مهمتر در چهارچوب قانون در به حداقل رساندن میزان مالیات به شما کمک می کند.

ما در شرکت پیشرو حساب عصر پویا با ارائه بهترین خدمات مشاوره مالی مشهد با تحلیل و بررسی اوضاع شرکت و دایره صنفی که در آن فعالیت می کنید توام با در نظر گیری روحیه ریسک پذیری شما نه تنها ریسک تصمیمات شما را به پایین ترین حد ممکن می رسانیم بلکه با معرفی بهترین موارد سرمایه گذاری مختص با کسب و کارتان آینده ای روشن را برای شما به ارمغان می آوریم.

صرف نظر از این موضوع که مشاوره مالی مشهد در خدمت یک شخص مستقل باشد یا یک شرکت و اداره، لیست خدماتی که ارایه می دهد به صورت کلی به شرح زیر می باشد؛ لازم به ذکر است که کلیه این خدمات و بسیاری دیگر توسط شرکت پیشرو حساب ارائه می شود.

  • مشاوره مالیاتی با توجه به شرایط کارفرما و جدیدترین قوانین مالیاتی.
  • ارایه کلیه خدمات مالی و مالیاتی به شرکت های تولیدی، بازرگانی، خدماتی، پیمان کاری و غیره.
  • ارایه خدمات تخصصی مشاوره مالیات بر ارزش افزوده و گزارشات فصلی (ماده۱۶۹)
  • کلیه خدمات وابسته به امور حسابداری در تهیه صورت های مالی ( سود و زیان، تراز نامه و غیره)
  • تامین نیروی حسابدار یا مدیر مالی به صورت تمام وقت و پاره وقت جهت شرکت های دولتی، خصوصی و غیره
  • سرپرستی و رسیدگی به فعالیت های بخش های حسابداری (بررسی و کنترل عملیات حسابداران شرکت ها)
  • ارایه مشاوره های مدیریتی در ارتباط با عملیات شرکت و کاهش هزینه های شرکت
  • تنظیم و ارایه لایحه های تخصصی دفاعیه های مالیاتی در کمسیون های مختلف
  • طراحی و پیاده سازی سیستم های مالی و کنترل داخلی متناسب با هر حرفه
  • پیشنهاد راهکارهای کاهش هزینه های مالیاتی بخش جرایم
  • پیشنهاد، طراحی و پیاده سازی قوی ترین نرم افزارهای مالی
  • ارایه مشاوره در ارتباط با مسایل تامین اجتماعی و قانون کار
  • طراحی و پیشنهاد سیستم های کنترل داخلی برای شرکت ها
  • ارایه خدمات حسابرسی مالی، مالیاتی و عملکرد
  • تحریر دفاتر قانونی و تنظیم اظهارنامه مالیاتی
  • حضور در دارایی به جای مشتری و دفاع از حقوق ایشان
  • تنظیم و پیشنهاد شرح وظایف پرسنل بخش های مختلف
  • تنظیم لیست بیمه های تامین اجتماعی

نتیجه گیری

حال تصمیم با شماست، اینکه بخواهید حساب های خود را به متخصصان مشاوره مالی مشهد بسپارید و با خیال راحت در حوزه تخصصی خود فعالیت کنید به دور از استرس حسابرسی های مالیاتی و بررسی فرصت های سرمایه گذاری و تخمین ریسک و بازگشت سرمایه و یا اینکه بخواهید با یک دست همه هندوانه ها را بردارید که احتمال افتادن تمامشان با هم  بسیار بالاست. اما بدون شک تجربه بر پایه دانش منجر به تصمیم های درست و سودمند می گردد و سرمایه گذاری صحیح به شما حس اطمینان خاطر می دهد.