پیشرو حساب...آرامش و توسعه کسب و کار شما
جستجو
جستجو
فهرست مطالب
فرم درخواست مشاوره
خدمات ما

درآمد شرکت های حسابداری

امروزه حسابداری یکی از مشاغل پر درآمد محسوب می‌شود که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.  شاید شما یکی از افرادی باشید که بخواهید بدانید درآمد شرکت های حسابداری از چه طریقی اتفاق می‌افتد. امروزه وجود مشکلات مالی و مالیاتی در کسب‌ و ‌کارها باعث شده است که نیاز به شرکت‌های حسابداری ضروری شود. همچنین مدیران کسب ‌و کارها تمایل دارند جهت رسیدگی بهتر و بهینه کردن فعالیت‌های داخلی مجموعه اموراتی از قبیل مدیریت امور مالی و حقوقی به دست متخصصین سپرده شود متخصصین امور حسابداری افرادی هستند که در شرکت های حسابداری از جمله پیشرو حساب عصر پویا، مشغول به کار هستند.

پیشرو حساب عصر پویا مجموعه ای متشکل از متخصصین امور مختلف حسابداری است که اقدام به ارائه خدماتی گسترده به کسب و کارها در همه سطوح می‌نماید. ارائه خدمات آنلاین حسابداری، اعزام حسابدار به شرکت های متقاضی، ارائه مشاوره مالیاتی به متقاضیان تنها بخشی از خدمات این مجموعه است برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خدمات پیشرو حساب با کارشناسان مجموعه در تماس باشید. ما در این مقاله به تفصیل راجع به درآمد شرکت های حسابداری صحبت خواهیم نمود، پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

در سال‌های اخیر یکی از پردرآمدترین بازارهای کار در ایران درآمد از شرکت‌های حسابداری است، چرا که از مؤسسات کوچک تا کارخانه‌های بزرگ برای امور مالی خود از جمله تهیه اظهارنامه مالیاتی، تعیین محاسبه سود و همچنین محاسبه مالیات کسب ‌و کارها به شرکت‌های حسابداری نیاز پیدا کرده‌اند. مادامی که شرکت چرخه اقتصادی یک مجموعه -هر چند هم کوچک- در حال فعالیت باشد نیاز به حسابدار و حسابداری پا برجا خواهد بود و همین موضوع رونق بخش درآمد شرکتهای حسابداری خواهد بود. ذکر این نکته ضروری است که هرچه میزان مهارت، سابقه و کیفیت کار شرکت‌های حسابداری و حسابداران بیشتر باشد میزان دریافتی پروژه از کارفرمایان هم به همان میزان بیشتر خواهد بود.

درآمد شرکت های حسابداری-پیشروحساب

عوامل موثر در درآمد شرکت های حسابداری

از جمله عواملی که بر درآمد شرکت های حسابداری موثر است میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

ارائه خدمات حسابداری پاره وقت به کسب و کار‌ها و شرکت‌های تازه تأسیس

شرکت‌های خصوصی و تازه تأسیس روز به روز در حال افزایش هستند، لذا با توجه به رشد صعودی آن‌ها، درخواست برای حسابدار پاره وقت افزایش یافته است. درآمد حسابدار پاره وقت به مدت زمان حضور بستگی ندارد. دستمزد آن‌ها به سطح مهارت و میزان فعالیت‌هایی که در شرکت‌های درخواست کننده انجام می‌دهند بستگی دارد. کارفرما در شرکت‌های کوچک به دلیل نیاز به تامین فضا برای نیروی کار حضوری، ترجیح می‌دهند از خدمات حسابداری پاره وقت استفاده کنند.

اعزام نیروی با تجربه امور مالی بصورت تمام وقت

بسیاری از شرکت‌های بزرگ و تجاری به علت مهم بودن اطلاعات و آمار با گردش مالی زیاد درخواست حسابدار تمام وقت به شرکت‌های حسابداری معتبر می‌کنند و هزینه‌هایی را به مشاوره گرفتن در زمینه مالی اختصاص می‌دهند.

ارائه مشاوره مالیاتی حضوری و تلفنی

دنیای بزرگ و پیچیده مالیات نمی‌تواند مشکلات صاحبین کسب و کار را با یادگیری چند ماده قانونی برطرف سازد. مشکلات مالیاتی، شرکت‌های بزرگ را ناچار به استفاده از مشاور مالیاتی تلفنی یا حضوری از شرکت‌های حسابداری کرده است تا از مشکلات مالیاتی خود بکاهند. برای شرکت‌های حسابداری ارائه مشاوره حضوری مالیاتی به صرفه‌تر است، چرا که هزینه بیشتری برای صاحبین کسب و کار خواهد داشت در حالیکه با حل کردن پرونده‌های سنگین، بهترین راه حل برای کسب و کار‌ها خواهد بود. این حالت برای شرکت‌های بزرگ مفید خواهد بود چرا که استفاده طولانی مدت از مشاور مالیاتی کمک می‌کند که مدت رابطه با شرکت‌های حسابداری ادامه دار شده و رابطه‌ای بر پایه اعتماد شکل بگیرد که در نتیجه تعهد و رابطه بیشتری را در پی خواهد داشت.

ارائه مشاوره بیمه تامین اجتماعی

یکی دیگر از راه‌های درآمد شرکت های حسابداری ارائه مشاوره بیمه می‌باشد. چرا که یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران کسب و کارها ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی است. شرکت‌های حسابداری با ارائه مشاوره بیمه تامین اجتماعی می‌توانند از جرائم سنگین بیمه به شرکت‌ها جلوگیری کنند.

کنترل حسابرسی داخلی مؤسسات حسابدار

گسترش اقتصادی و توسعه فعالیت شرکت‌ها موجب شده نیاز به گزارش های دقیق مالی بیش از پیش احساس شود. امروزه حسابرسی بخش مهم در هر کسب ‌و کار محسوب می‌شود. مدیران کسب و کار‌ها برای آگاهی از هزینه‌ها و امور مالی نیاز به کنترل سیستم حسابرسی داخلی دارند. از این رو شرکت‌های حسابداری نیروی‌های حسابرس خود را به کسب و کار‌های بزرگ اعزام می‌کند تا انحرفات مالی را در سندهای حسابداری و مالی مورد ارزیابی قرار دهد.

درآمدموسسه های مالیاتی | پیشروحساب

آموزش حسابداری به متقاضیان ورود به بازار کار

امروزه تمامی شرکت‌ها، سازمان‌ها، کارخانجات، فروشگاه‌ها و… با توجه به قوانین جدید مالیاتی، نیازمند حسابدار هستند. شرکت‌های حسابداری از طریق آموزش حسابداری از پایه تا پیشرفته پکیج‌های آموزشی مختلفی را به جویندگان کار ارائه می‌دهد.

در ادامه سمت‌هایی که در شرکت‌های حسابداری به تنهایی موجب درآمد شرکت های حسابداری می‌شوند را به طور مختصر توضیح خواهیم داد:

مدیریت مالیات بین المللی

داشتن حسابدار حرفه‌ای در زمینه تجارت بین المللی برای شرکت‌های حسابداری امتیاز مثبتی محسوب می‌شود. مدیران مالی بین المللی می‌توانند تجزیه و تحلیل و همچنین تعیین سود و زیان نرخ ارز را به خوبی ارزیابی کرده، و در نهایت موجب اعتماد مشتریان و کسب درآمد برای شرکت‌های حسابداری شوند.

مدیر مالی

نظارت بر عملکرد مالی به ویژه مالیات و خزانه داری، ارائه گزارشات دستاوردهای مالی به مدیران ارشد و تعیین سیاست‌های شرکت از وظایف مدیر مالی است و جزو مشاغل پر طرفدار حسابداری محسوب می‌شود. در نتیجه یکی دیگر از راه های کسب درآمد شرکت های حسابداری پذیرش مدیریت مالی مجموعه و یا شرکت های فعال اقتصادی است.

تحلیل‌گر ارشد مالی

درخواست برای این نوع حسابدار در هر صنعت و تجارتی واجب است. شرکت‌های بزرگ نیازمند تحلیل‌گر ارشد مالی هستند وظیفه اصلی تحلیل‌گران بازبینی در امور مالی و پیشنهاد در جهت کاهش هزینه‌های یک شرکت می‌باشد. اگر تحلیل‌گر ارشد مالی به وظایف خود مسلط باشد در رشد و درآمد شرکت حسابداری مشهد موفق خواهد بود.

درامد حسابدار در ایران -پیشروحساب

روش‌های چند برابر کردن درآمد شرکت های حسابداری

  • قبول انجام پروژه‌های مالیاتی
  • دریافت حق مشاوره مالی و مالیاتی
  • قبول انجام دفاع مالیاتی پرونده‌های مالیاتی
  • فروش نرم افزارهای حسابداری
  • آموزش مباحث حسابداری
  • قوی کردن زبان انگلیسی تخصصی در شرکت‌های چند ملیتی
  • برگزاری سمینارهای حسابداری و مالیاتی
  • راه اندازی سایت‌های تخصصی حسابداری
  • همکاری با شرکت‌های تولید نرم افزارهای مالی
  • ایجاد کانال‌های تلگرام و اینستاگرام و ارائه مطالب حسابداری و حسابرسی و تبلیغات

سخن آحر

پیدا کردن فرمول موفقیت یک رابطه آزمون و خطا است. شرکت‌ حسابداری مشهد برای صعود به موفقیت باید به بسیاری از نکات مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند. درآمد شرکت های حسابداری به حجم فعالیتی که انجام می‌دهند بستگی دارد. هر چه حجم فعالیت این نوع شرکت‌ها بیشتر باشد، در نتیجه درآمد آن‌ها بیشتر خواهد بود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x