پیشرو حساب...آرامش و توسعه کسب و کار شما
جستجو
جستجو
فهرست مطالب
فرم درخواست مشاوره
خدمات ما

حسابداری از راه دور یا خدمات حسابداری آنلاین

حسابداری از راه دور یا خدمات حسابداری آنلاین خدمتی نو از سوی شرکت‌ های ارائه دهنده خدمات حسابداری به شمار می رود. در عصر پیش رو و با پیشرفت تکنولوژی در سایه اینترنت و سرعت گرفتن ارتباطات ، شرکت‌ های بزرگ برای صرفه جویی در هزینه‌ ها و همچنین شرکت‌‌های تازه تاسیس جهت حفظ سرمایه خود، از خدمات حسابداری از راه دور استفاده می‌کنند. البته در نظر داشته باشید که این خدمات اصول و قواعد ویژه خاص خود را دارد و تنها شرکت‌ های متخصص در امور حسابداری و حسابرسی، می توانند از عهده ریزه کاری‌ های این نوع خدمات برآیند.

موسسه پیشرو حساب عصر پویا در ارائه انواع خدمات آنلاین و حضوری در ارائه مشاوره های مالیاتی، خدمات حسابداری و حسابرسی در مشهد ، ثبت دفاتر و … پیشگام بوده است. در این راستا این شرکت، با راه اندازی پنل محاسبه آنلاین مالیاتی سعی کرده است به صورت کاملا رایگان یاری رسان مودیان مالیاتی در زمینه تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی باشد. جهت ارتباط و کسب اطلاع از خدمات موسسه پیشرو حساب، می توانید با کارشناسان مجرب و خبره این مجموعه در تماس باشید.

جهت آگاهی از چگونگی ، مزایا و معایب خدمات حسابداری از راه دور با این مقاله از مجموعه مقالات پیشرو حساب همراه باشید.

حسابداری زبان تجارت است. این جمله ای است که به وفور در مورد حسابداری به کار ‌‌می‌رود، چرا که وظیفه اندازه‌گیری فعالیت‌‌های سازمان‌‌ها، شرکت‌‌ها، بخش‌‌های اداری و مالی به عهده این بخش است. به عبارت دیگر حسابداری راهی برای ارتباط برقرار کردن با مدیریت، سرمایه گذاران، هیئت مدیره، بستانکاران و غیره است. گا‌هی واژه گزارشگری مالی جایگزین حسابداری می‌شود، که در واقع هر دو بخش، موظف به انجام مجموعه ای از وظایف یکسان هستند. هر شرکت و یا کسب و کار هر چند هم کوچک بدون حسابدار دیر یا زود، بدون آن‌که متوجه شود بخشی از سرمایه خود را از دست داده و امور مالی خود را دچار چالش‌‌های جبران ناپذیری خواهد کرد.

حسابداری از راه دور مناسب برای همه

پیشرفت‌های اقتصادی بسیاری از شرکت‌‌های بزرگ اقتصادی و تجاری و تولیدی مرهون خدمات حسابداری دریافتی این مراکز، از متخصصین امر است. صاحبین کسب و کار در قبال صرف هزینه تامین محل کار مناسب، رفت و آمد، بیمه، مزایا و غیره اقدام به استخدام حسابدار می‌کنند. اما همین مراکز بزرگ اقتصادی با هدف صرفه جویی در هزینه‌‌های حسابداری از خدمات حسابداری از راه دور استفاده می‌کنند و با اعتماد به شرکت‌‌های معتبر ارائه دهنده خدمات حسابداری هزینه‌‌های خود را تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهند.

بسیاری از کسب و کار‌های نوپا نیز به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه و پیشرفت هر چه سریع‌تر نیاز به خدمات حسابداری دارند، اما گا‌هی تامین فضای مناسب جهت کار حسابدار، توان پرداخت بیمه و مزایا و غیره را ندارند و یا ترجیح می‌دهند این هزینه را برای بخش‌‌های ضروری‌تر پس انداز کنند. به همین منظور با صرفه جویی ۵۰ درصدی در هزینه‌‌های حسابداری اقدام به استفاده از خدمات حسابداری آنلاین و یا حسابداری از راه دور می‌کنند.

خدمات حسابداری آنلاین

خدمات حسابداری آنلاین و شفافیت مالی

رقابت‌‌های مالی و اقتصادی در هر سطحی مطرح است، اما رقابت سالم چگونه است؟ رقابت سالم و بدون حاشیه رقابتی است که اسناد مالی شفاف و به روزی داشته باشد. میزان دسترسی به اسناد مالی همیشه یکی از چالش‌‌های موسسات و شرکت‌‌های مالی است، چرا که بر اساس این اطلاعات می‌توانند میزان عرضه و تولید و همچنین خدمات خود را تنظیم کنند. در واقع با این اطلاعات می‌توان برای سرمایه گذاری و سود برنامه ریزی و همچنین می‌توان از بروز ضرر به سرعت جلوگیری کرد.

راحت ترین و سریع ترین راه در این راستا، بهره مندی از خدمات حسابداری از راه دور است. این خدمات به صورت آنلاین ارائه شده که باعث می‌شود تا اطلاعات مالی در هر زمان و هر مکان به صورت دسته بندی شده در اختیار مدیران ، اعضا هیئت مدیره و … قرار بگیرد. این روش کم هزینه ترین و سریع ترین روش ممکن جهت دستیابی به اطلاعات است.

جذب سرمایه گذار از راه دور

شما می‌توانید با استفاده از خدمات حسابداری آنلاین و یا حسابداری از راه دور از سرمایه گذارانی از خارج از شهر و یا کشور خود داشته باشید و آنان می‌توانند به صورت آنلاین در هر ساعت و مکانی به این اطلاعات دسترسی داشته باشند، در واقع این کار راهی جهت جلب اعتماد و بیان شفافیت در کار شما است.

حسابداری از راه دور-پیشروحساب

امکان استفاده از خدمات تخصصی

ممکن است شما در شهری زندگی کنید که دسترسی به گروهی از حسابداران خبره و با تجربه غیر ممکن باشد و همین موضوع تجارت شما را با چالش‌‌های جدی رو به رو خواهد کرد. اما با استفاده از خدمات حسابداری از راه دور می‌توانید مدارک مالی خود را با کمترین هزینه و سریع ترین راه ممکن به اسناد حسابداری تبدیل کرده و از خدمات پیشرفته حسابداری یک تیم بزرگ بهره مند شوید.

 

مزایای خدمات حسابداری آنلاین

مزایای بیشماری برای استفاده از حسابداری از راه دور و یا خدمات حسابداری آنلاین می‌توان برشمرد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهد شد.

  • کاهش ۵۰ درصدی هزینه‌‌های حسابداری
  • دسترسی آسان و ۲۴ ساعته در تمام روز‌های سال به اسناد و مدارک مالی
  • دسترسی تمام اعضا به اسناد و مدارک مالی به طور هم زمان از هر نقطه ای از دنیا
  • امکان دریافت مشاوره مالی و مالیاتی با تیمی متخصص در امور حسابداری، مالی و مالیاتی
  • کنترل و نظارت آنلاین به صورت ۲۴ ساعته توسط کارفرما
  • بهره مندی از یک تیم حسابداری به جای یک نفر
  • حذف هزینه‌‌های بیمه، سنوات، عیدی و پاداش حسابدار حضوری
  • عدم نیاز به جا به جایی اسناد و مدارک به صورت مکرر
  • عدم نیاز به فضای اختصاصی جهت حضور حسابدار
  • عدم استفاده و مشغولیت کامپیوتر مدیر در حین انجام امور حسابداری
  • عدم نیاز به هزینه جهت تامین کاغذ امور اداری و مالی
  • مدیریت، نظارت و کنترل حساب‌های ثبت شده توسط مدیران و مشاوران مالی به صورت ۲۴ ساعته

سخن آخر

استفاده از خدمات حسابداری آنلاین به صرفه ترین و سریع ترین راه بهره‌مندی از خدمات تخصصی یک تیم حرفه ای است. شما می‌توانید هر جای دنیا که هستید جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره مالی و استفاده از خدمات حسابداری آنلاین و یا حسابداری از راه دور با کارشناسان پیشرو حساب عصر پویا به عنوان یکی از شناخته شده ترین موسسه های مالیاتی در مشهد، ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x