پیشرو حساب...آرامش و توسعه کسب و کار شما
جستجو
جستجو
فهرست مطالب
فرم درخواست مشاوره
خدمات ما

برون سپاری خدمات حسابداری و مالی

اهمیت برون سپاری خدمات حسابداری و مالی در گرو فهم اهمیت حسابداری برای کسب و کار ها است. امروزه با گسترده شدن روابط و ارتباطات اقتصادی تغییرات مالی افراد، شرکت‌ها و موسسات بر یکدیگر تاثیر گذار است و همین موضوع امور حسابداری و مالی را پیچیده کرده است. این پیچیدگی بیانگر اهمیت نقش حسابدار در هر موسسه، شرکت و یا سازمان است. اما عموما کسب و کار ها بنا به دلایلی از جمله صرفه جویی در هزینه ها و یا تمرکز بر حرفه اصلی سازمان و یا شرکت اقدام به برون سپاری خدمات حسابداری می‌کنند و امور حسابداری خود را تحت قرارداد مشخص به شرکت های ارائه کننده خدمات حسابداری ‌‌می‌سپارند.

شرکت پیشرو حساب عصر پویا به عنوان یکی از برترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مالیاتی حسابرسی و حسابداری در مشهد شناخته می‌شود، و با به کار بردن نیروی کار با سابقه و توانمند توانسته است با عقبه ای درخشان به امور حسابداری و حسابرسی شرکت‌ها و سازمان‌های گوناگونی بپردازد. همچنین به جهت نوآوری در میان موسسه های مالیاتی، شرکت پیشرو حساب عصر پویا با استفاده از توانمندی‌ متخصصین خود اقدام به ساخت پلتفرم کاربردی، برای محاسبه آنلاین مالیات اشخاص حقیقی و حقوقی نموده است. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات مالیاتی و حسابداری شرکت پیشروحساب، با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

حسابداری مجموعه‌ای به سامان از فعالیت‌های پیرامون‌جمع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آوری، طبقه بندی، ثبت، بررسی و خلاصه کردن اطلاعات مالی و حسابداری است و منجر به تهیه گزارش‌های مالی می‌شود. این گزارش‌ها در نهایت به افراد ذینفع درون سازمانی، نظیر مدیران، کمک می‌کند تا از اطلاعات مالی به جهت آگاهی از اوضاع سازمان خود مطلع شوند. یک حسابدار باید با مفاهیم پایه ای همچون حساب، دوره مالی، دفتر روزنامه، دفتر کل، دفتر معین، درآمد، هزینه، سرمایه، دارایی، بدهی و سند حسابداری به خوبی آشنایی داشته باشد، چرا که احاطه کامل بر وظایف فردی و گروهی حسابدار از جمله عوامل مهم در کسب موفقیت و عامل پیشرفت شرکتی است که حسابدار را استخدام کرده است.

برون سپاری خدمات حسابداری و مالی
برون سپاری خدمات مالی و حسابداری

معنای برون سپاری خدمات حسابداری و مالی

برون سپاری به معنای واگذاری بخش و یا تمام فرآیند‌های داخلی کسب و کار، به شرکت و یا تامین کننده ای در خارج از شرکت و یا سازمان است، که تحت یک قرارداد مشخص اطلاق می‌شود. امروزه به دلیل گستردگی حیطه‌های فعالیتی، کسب و کار‌ها ناگزیر به برون سپاری برخی امور داخلی خود هستند، چرا که در صورت عدم برون سپاری متحمل هزینه‌های چند برابری خواهند شد. یکی از معمول ترین انواع برون سپاری، برون ساری خدمات حسابداری است.

مزایای برون سپاری خدمات حسابداری و مالی

کسب و کار‌ها به دلایل مختلف خدمات حسابداری خود را برون سپاری می‌کنند. از جمله این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در هزینه‌ها
  • بهبود کیفیت امور حسابداری
  • بهبود سطح آگاهی در زمینه خدمات حسابداری
  • دریافت خدمات تخصصی در زمینه حسابداری
  • دسترسی به استعدادها و متخصصین حوزه حسابداری
مزایای برون سپاری خدمات حسابداری
مزایای برون سپاری خدمات حسابداری

صرفه جویی در هزینه‌ها

یکی از مهمترین دلایل برون سپاری خدمات حسابداری و مالی صرفه جویی در هزینه‌ها است چرا که یک سازمان و یا به طور کلی تر کسب و کار توان صرفه جویی در همه فرآیند‌های خود را ندارد و با برون سپاری، از ظرفیت صرفه جویی شرکت‌های ارائه دهنده خدمان حسابداری استفاده می‌کند. طی گزارش‌های متعدد برون سپاری خدمات حسابداری منجر به صرفه جویی 30 تا 50 درصدی هزینه‌های حسابداری هر شرکت و یا سازمانی خواهد شد.

بهبود کیفیت امور حسابداری

بسیار بدیهی است که شرکت‌های حسابداری در مشهد و حسابرسی با تمرکز بر این حوزه توانایی ارائه خدمات تخصصی در حوزه حسابداری و حسابرسی دارند و افراد با برون سپاری این عملیات به شرکت‌های حسابداری می‌توانند با استفاده از نیروی کار متخصص شرکت ثالث امور حسابداری شرکت و یا سازمان خود را بهبود ببخشند و همواره از هدر رفت وقت خود برای یافتن حسابدار زبده جلوگیری به عمل آورند.

بهبود سطح آگاهی در زمینه خدمات حسابداری

تمرکز بر حوزه تخصصی شرکت باعث موفقیت در آن حوزه خواهد شد و همانطور که گفته شد افراد توان تمرکز بر تمامی امور و حوزه‌های لازم الاجرا نظیر حسابداری را ندارند، لزا با برون سپاری خدمات حسابداری شرکت‌ها، می‌توانند سطح آگاهی خود را در زمینه خدمات حسابداری بدون ایجاد تمرکز خاص بر این حوزه بالا ببرند.

دریافت خدمات تخصصی در زمینه حسابداری

شرکت‌ها و سازمان‌ها نمی‌توانند با استخدام یک حسابدار به موفقیت قابل توجهی در این حوزه برسند چرا که حجم کاری و گستردگی امور حسابداری این امکان را از آن‌ها سلب می‌کند اما طی عقد یک قرارداد و برون سپاری خدمات حسابداری در مشهد شما می‌توانید از تخصص یک تیم حرفه ای به صورت کامل بهره ببرید و خدمات تخصصی در زمینه حسابداری دریافت کنید.

دسترسی به استعدادها و متخصصین حوزه حسابداری

قطعا یک نفر حسابدار، هر چقدر هم که توانمند باشد، توان و استعداد یک تیم تخصصی را نخواهد داشت. شما با برون سپاری خدمات حسابداری از استعداد‌ها و تخصص یک تیم حرفه ای بهره مند خواهید شد. اگر بخواهید این تیم را داخل سازمان و یا شرکت خود داشته باشید باید وقت و هزینه بسیار بالایی برای پیدا کردن و نگهداری از تیم خود صرف کنید که این اصلا مطلوب تیم‌های حرفه ای نیست.

یافتن شرکت حسابداری مناسب برای برون سپاری خدمات مالی و حسابداری
یافتن شرکت حسابداری مناسب برای برون سپاری خدمات مالی و حسابداری

یافتن شرکت حسابداری مناسب برای برون سپاری خدمات حسابداری و مالی

یافتن ارائه دهنده مناسب در زمینه خدمات حسابداری بسیار دشوار است، چرا که معیار‌های کسب و کار‌ها بسیار متنوع است. اما شما می‌توانید با یک تصمیم گیری آگاهانه این مهم را برای خود آسان کنید و با خیال راحت به برون سپاری خدمات حسابداری مجموعه خود بپردازید. به عنوان مثال باید انتظار خود را از برون سپاری امور بیان کنید و مهم‌ترین آن‌ها را مشخص کنید. این کار قبل از جلسه مذاکره و عقد قرارداد بسیار حائز اهمیت است و از گمراهی و هدر رفت وقت جلوگیری به عمل می‌آورد و شما را برای یافتن بهترین شرکت حسابداری یاری می‌کند. چرا که هر شرکت حسابداری در مشهد بسته به توانمندی و امکانات خود اقدام به فروش خدمات خود می‌کند و شما باید متناسب با نیاز‌های خود قرارداد خود را تنظیم کنید.

سخن آخر

ما در این گفتار از مفهوم برون سپاری و مزایای آن سخن گفتیم همواره در نظر داشته باشید که برون سپاری در امور مختلف مزایا و معایبی در پی خواهد داشت، اما حسابداری از جمله اموری است که برون سپاری آن مزایای بسیاری دارد و امروزه بسیاری از کسب و کار‌ها اقدام به برون سپاری خدمات حسابداری نموده اند تا هم در وقت، انرژی و هزینه خود صرفه جویی کنند هم از خدمات تخصصی بهره مند شوند. شرکت پیشرو حساب عصر پویا فعال به عنوان شرکت حسابداری در مشهد، رسالت خود را بر ارائه بهترین و به روز ترین خدمات مشاوره مالیاتی، حسابداری و حسابرسی به کسب و کارهای فعال در این شهر قرار داده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x