پیشرو حساب...آرامش و توسعه کسب و کار شما
جستجو
جستجو
فهرست مطالب
فرم درخواست مشاوره
خدمات ما

استخدام حسابدار در مشهد

هر مرکز اقتصادی فعال و پویا نظیر شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، بانک‌ها موسسات و حتی استارتاپ‌ها، در ساختار خود بخشی به نام بخش مالی دارند. این بخش تشکیل شده از حسابداران و مشاوران مالی است. بسته به وسعت مجموعه تعداد این افراد از یک نفر تا چندین نفر متغیر است. به عنوان مثال یک استارتاپ ‌برای استخدام حسابدار در مشهد فقط اقدام به استخدام یک نفر می‌نماید چرا که استخدام هر فرد نیازمند هزینه بسیاری از قبیل هزینه محل کار، بیمه، حقوق و مزایا است. علاوه بر این‌ها نیاز به مکان مناسب استقرار برای کار خود را دارد. در نتیجه حتی یک استارتاپ کوچک برای استخدام یک حسابدار باید بودجه قابل توجهی را مد نظر قرار دهد و به جهت حفظ این سرمایه باید برای انتخاب بهترین فرد تمام تلاش خود را بکند. به جهت اهمیت این موضوع در این مقاله به بررسی نکاتی پیرامون استخدام حسابدار در مشهد خواهیم پرداخت.

موسسه حسابداری پیشرو حساب مجموعه ای متشکل از حسابداران و حسابرسان زبده است که شما را در مدیریت امور مالی مجموعه خود در هر زمینه ای یاری خواهد کرد. از آن جایی که حسابداری حرفه ای تخصصی و مهم است، سرمایه داران و مدیران برای دریافت خدمات تخصصی از یک تیم حرفه ای امور خود را به پیشرو حساب می‌سپارند و انرژی خود را صرف توسعه حوزه تخصصی خود می‌کنند. کارنامه درخشان پیشرو حساب در طول تمام سال‌های فعالیتش، شاهدی بر این ادعا است. برای آشنایی با خدمات این مجموعه و دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان خبره پیشرو حساب در تماس باشید.

شرایط استخدام حسابدار | شرکت حسابداری در مشهد
استخدام حسابدار در مشهد

حسابداری یکی از مهمترین ارکان هر مجموعه است، به ویژه در جوامع امروزی و وضع قوانین مالی و اقتصادی گوناگون و متنوع نیاز به حسابداران و مدیران مالی بیش از پیش احساس می‌شود. این حسابدارن هستند که شرکت‌ها و مجموعه‌ها را از پرتگاه‌های مالی نجات می‌دهند و با گوشزد کردن نقاط سود و زیان باعث پیشرفت و توسعه کسب و کار‌ها می‌شوند. مدیران عموما برای پیشرفت و برنامه ریزی دقیق تجربیات مشاوران مالی و حسابداران بهره می‌برند و به سوی اهداف اصلی خود با سرعتی بیشتر پیشروی می‌کنند. این موارد تنها توضیح بخش کوچکی از نقش حسابداران در مجموعه‌های مختلف است. از این رو صاحبین مشاغل در پی استخدام حسابدار در مشهد هستند و هرچه در این انتخاب دقت بیشتری داشته باشید به نتیجه مطلوب تری دست خواهند یافت.

مهمترین گام‌ها در استخدام حسابدار

مهمترین گام های استخدام حسابدار

قبل از استخدام حسابدار در مشهد گام‌های مهمی باید برداشته شود. ممکن است این گام‌ها و مراحل انرژی زیادی از شما طلب کند اما در نهایت ارزش دارد. با ما همراه باشید تا با جزئیات به بررسی این مراحل بپردازیم و در انتها راهکار انجام امور حسابداری بدون دردسر و کم هزینه را به شما معرفی خواهیم نمود.

گام اول

قدم اول در استخدام حسابدار در مشهد نزد شما است. شما باید در وهله اول به مجموعه در خواست‌های خود از حسابدار واقف باشید و آن‌ها را یادداشت کنید، برای این مهم بهتر است آشنایی کلی با امور و وظایف حسابداری داشته باشید و با علم به نیازمندی‌های شرکت و با مجموعه خود با متقاضیان مصاحبه نمایید.

گام دوم

شرایط مصاحبه استخدام حسابدار

گام دوم در استخدام حسابدار برگذاری جلسه مصاحبه شغلی است. این جلسه بسیار مهم است. چرا که شما در این جلسه می‌توانید به طور کلی روحیات کارمند مورد نظر خود را بررسی کنید. تا جای ممکن از فردی که در امور حسابداری است در این جلسه کمک بخواهید. حتی می‌توانید جلسه مصاحبه را چند مرحله ای کنید.

روال مصاحبه‌های چند مرحله ای به این صورت است:

  • مصاحبه با مسئول منابع انسانی با هدف بررسی روحیات، روابط اجتماعی، وقت شناسی و بررسی درخواست‌های متقاضی از شرکت مورد نظر خود.
  • مصاحبه با کارشناس حسابداری با هدف بررسی توانایی‌های شغلی و مهارت‌های مربوط به پوزیشن شغلی مورد نظر (به این مصاحبه مصاحبه فنی می‌گویند).
  • مصاحبه با مدیریت با هدف تایید نهایی فرد توسط مدیریت مجموعه. در این مرحله اگر ابهام و یا سوالی در مورد فرد متقاضی مانده باشد توسط مدیر برطرف می‌شود و قرارداد کاری بسته می‌شود.

گام سوم

گام سوم استخدام حسابدار در مشهد است. با توجه به رزومه‌های ارسالی و نتایج مصاحبه‌های پیش رو شما باید اقدام به استخدام یک نفر نمایید. در این مرحله باید به خوبی دقت کنید، چرا که اگر این فرد به لحاظ اخلاق حرفه ای، فنی، مهارتی و بسیاری موارد دیگر صلاحیت نداشته باشد و یا از تجربه کافی در امور حسابداری برخوردار نباشد آینده و اهداف شرکت شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

نکاتی چند در ماه‌های اولیه استخدام

با حسابداران حتما قرار داد ببندید! در زمینه استخدام حسابدار در مشهد از بستن قرارداد قافل نشوید چرا که ممکن است فردی که شما استخدام نموده اید بنا به هر دلیلی از ادامه همکاری با شما منصرف شود، در این صورت آن فرد از اطلاعات مالی شرکت شما مطلع شده است و با رفتن این اطلاعات ممکن است در اختیار دیگران قرار بگیرد. و یا ممکن است با رفتن ناگهانی حسابدار شما با ضرر‌های جبران ناپذیری رو به رو شوید پس اکیدا توصیه می‌شود که قرارداد کاری تنظیم کنید.

گاهی افراد در جلسه مصاحبه برای به دست آوردن شغل مورد نظر خود در بیان توانایی‌های خود غلو می‌کنند. شما باید در همان ماه‌های اول به خوبی توانایی‌های فرد استخدام شده را بررسی نمایید تا در آینده شغلی چالش‌های کمتری داشته باشید.

استخدام حسابدار در مشهد بدون مصاحبه و با کمترین هزینه

همانطور که گفته شد یکی از مهمترین رکن‌های هر شرکتی و یا مجموعه ای بخش حسابداری و مالی آن شرکت است. هر چه این بخش بزرگ تر و تخصصی تر باشد امور مالی و حسابداری شما با دقت و تخصص بیشتری انجام خواهد شد. اما بسیاری از مجموعه‌ها توان پرداخت حقوق ماهیانه به یک تیم برای امور حسابداری را ندارند و یا حتی اگر داشته باشند، با وجود شرکت‌های حسابداری این کار اصلا برای آن‌ها مقرون به صرفه نیست. به همین منظور اغلب به جای درگیری با جزئیات و سختی‌های مصاحبه با ده‌ها نفر و صرف وقت و انرژی و همچنین به جای فراهم نمودن فضای کار و در نظر گرفتن حقوق مزایا برای حسابدار، امور حسابداری خود را برون سپاری کرده به به شرکت‌های حسابداری می‌سپارند.

برون سپاری امور حسابداری

امروزه مقرون به صرفه بودن برون سپاری امور حسابداری ثابت شده است و افراد بسیاری از جمله شرکت‌های بزرگ و یا استارت آپ‌ها و یا فروشگاه‌های بزرگ امور حسابداری خود را برون سپاری می‌کنند. با برون سپاری شما در هزینه‌های بخش حسابداری تا پنجاه درصد صرفه جویی کرده اید و از خدمات یک تیم حرفه ای برخوردار شده اید در صورتی که اگر قصد استخدام حتی سه نفر را داشته باشید حداقل باید با ۳۰ نفر مصاحبه کنید و در صورت رعایت قوانین مصاحبه چند مرحله ای، باید ۹۰ جلسه مصاحبه برگزار کنید و بعد از ان ممکن است به نتیجه دلخواه خود نرسید. بله هوشمندانه ترین کار در عصر سرعت و تکنولوژی برون سپاری امور حسابداری و تمرکز بر اهداف اصلی شرکت است.

سخن پایانی

ما در این گفتار برای آنان که قصد استخدام حسابدار در مشهد به صورت حضوری دارند نکات مهمی را بیان نمودیم و به ارائه راه حل سریع تر و کم هزینه تر برای استخدام حسابدار پرداختیم. پیشرو حساب عصر پویا به عنوان یکی از مشهورترین موسسه مالیاتی در مشهد، مجموعه ای از حسابداران متخصص در تمامی حوزه‌های حسابداری است، که شما می‌توانید برای امور حسابداری خود از توانایی‌های این گروه بهره مند شوید کافی است با ما در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x