پیشرو حساب...آرامش و توسعه کسب و کار شما
جستجو

مشاوره تخصصی مالیاتی در مشهد

با توسعه کسب و کارها و توسعه روز افزون سامانه های اطلاعاتی و همچنین کسری بودجه دولت ، تمرکز بر روی وصول درآمدهای مالیاتی افزایش یافته است تا جایی که دولت ها میخواهند با الگو برداری از کشورهای پیشرفته نظیر آلمان، تمامی هزینه های جاری و توسعه ای خود را از مسیر وصول مالیات از کسب و کارها و شرکت ها و به طور کلی مردم تامین کنند. در همین راستا داشتن یک برنامه دقیق و مکتوب و اجرای صحیح آن و نظارت بر اجرای صحیح فرایندها، میتواند اثر مهمی در کاهش هزینه های مالیاتی کسب و کار داشته باشد.به طور کلی حضور یک کوچ حرفه ای مالیاتی میتواند کمک شایانی به توسعه کسب و کار کرده و هزینه اشتباهات مالیاتی را به طور چشمگیری کاهش دهد. کسب و کارهای زیادی  بدون داشتن کوچ مالیاتی و برنامه ریزی صحیح ، اقدام به ایجاد تراکنش کرده و پس از مدتی با مالیات های سنگین مواجه شده و مجبور به تعطیلی شده اند.لذا حضور یک کوچ مالیاتی و مشاور مالیاتی توانمند به همراه یک برنامه ریزی مالیاتی دقیق و مدون میتواند گامی مهم و حیاتی در جهت توسعه کسب و کار باشد.

همانطور که قبل از احداث یک ساختمان ابتدا نقشه آن بر روی کاغذ ترسیم میگردد و فرایند ها مکتوب می گردد، در فرایند برنامه ریزی مالیاتی نیز باید در ابتدا، نقشه راه و وظایف هر فرد در اجرای این نقشه در سازمان تعیین و مکتوب گردد و هر فرد به درستی وظایف خود را انجام داده و نظارت کاملی نیز بر روی عملکرد افراد انجام شود.

برای دریافت یک برنامه ریزی مالیاتی دقیق و یک طرح جامع و کامل مکتوب مالیاتی برای کسب  وکار خود کافیست مشخصات خود را وارد کرده تا کارشناسان ما گام به گام شما را راهنمایی نمایند.

مشاور مالیاتی در مشهد به صورت حرفه ای

مشاوره مالیاتی به صورت تلفنی

یکی دیگر از روش های مشاوره مالیاتی مشهد به صورت تلفنی است که در برخی از موارد می تواند کارکرد مثبتی داشته و در حل مشکلات مالیاتی مفید واقع شود. اما در مورد های پیچیده و سنگین قطعا انتخاب این روش مناسب نمی باشد.

مشاوره مالیاتی به صورت حضوری در محل

یکی از روش های کارشناسان مالیاتی شرکت پیشرو حساب عصر پویا آمدن به محل کسب و کار شما و اقدام به تحلیل فرایند پرونده های مالیاتی شما تا کنون است و بعد از آن تهیه و تنظیم برنامه ای برای پیشبرد مسائل مالیاتی است.

مشاوره مالیاتی آنلاین در مشهد

مشاوره مالیاتی به صورت آنلاین روش مناسبی برای حل معضلات پیش آمده در بحث مالیات به حساب می آید که می شود در کمترین زمان و هزینه به انجام برسد، این روش مشابهات زیادی با مشاوره تلفنی دارد و ارتباط با مشاور مالیاتی در مشهد بسیار راحت و بیشتر خواهد بود.

مشاوره مالیاتی اختصاصی مدیریت

در بعضی موارد مدیران شرکت ها و صاحبان مشاغل قصد آن دارند تا از روند و عملکرد مشاور مالیاتی خود به طور دقیق مطلع شوند و ما با بهترین متخصصین در این زمینه که در تیم خود داریم به کمک آنها خواهیم آمد و با تجربه و تخصص خود برنامه دقیق مالیاتی را برای متقاضیان روشن خواهیم کرد.

  • مشاوره در زمینه پروسه خدمات حسابداری مالی و نشان دادن گزارشات مورد استفاده مدیریت.
  • مشاوره در جهت اصلاح برنامه های مالیاتی و رسیدن به خواسته مورد نظر کارفرما.
  • مشاوره در ارتباط با نگارش دفاتر قانونی.
  • مشاوره در تمامی امور گزارشات صورت معاملات و مالیات بر ارزش افزوده.
  • مشاوره برای کاهش مالیات ها و اطلاع سازی در خصوص معافیت های مالیاتی.
  • مشاوره تهیه و تنطیم درست و اصولی فهرست حقوق کارکنان و فرستادن مدارک مذکور برای سازمان های ذی ربط.

طیف وسیعی از فعالیت ها مشمول مالیات می شوند که برای همه آن ها می توان از متخصصین مشاوره مالیاتی گرفت. به عنوان مثال شما در زمینه حل پرونده های دعاوی مالیاتی و جرایم مالیاتی می توانید از خدمات مشاوره مالیاتی مشهد استفاده نمایید

اظهارنامه و گزارشات فصلی

یکی از مهم ترین زمینه های استفاده از مشاوره مالیاتی مشهد هنگام تهیه اظهارنامه مالیاتی و گزارشات فصلی است.

اظهارنامه مالیاتی و مشاور

پر کردن اظهارنامه مالیاتی همیشه یکی از سخت ترین و پر چالش ترین امور سالانه شرکت ها و مجموعه هایی که است که فعالیت اقتصادی انجام می دهند

اظهارنامه مالیاتی آنلاین

منظور از اظهارنامه مالیاتی آنلاین، گزارش مالی سالانه فعالان اقتصادی است که با هدف افزایش شفافیت اقتصادی به صورت طبقه بندی شده و مرتب به وزارت دارایی ارسال می شود.

دریافت اطلاعات مالیاتی به روز

در صورتی که از خدمات مشاوره مالیاتی مشهد استفاده نمایید همواره اطلاعات به روزی از قوانین مربوط به کسب و کار ها، قوانین مربوط به مالیات و قوانین مربوط به اقتصاد خواهید داشت

برای ثبت نام شماره اقتصادی ، دو مرحله پیش ثبت نام و ثبت نام را باید از طریق سایت سازمان امور مالیاتی ( www.tax.gov.ir )انجام داد. برای شروع، ابتدا باید وارد سامانه ی پیش ثبت نام شماره اقتصادی شده و اطلاعات اولیه فعالیت اقتصادی خود را تکمیل نمایید. پس از تکمیل و تایید اطلاعات توسط شما، سازمان امورمالیاتی کشور، اطلاعات ثبت شده شما را راستی آزمایی می نماید. برای مودیانی که کلیه ی اطلاعاتشان از سمت سازمان تایید گردد، جهت انجام مرحله ی دوم ثبت نام، نام کاربری و کلمه ی عبور (کمتر از سی دقیقه ) صادر گردیده و به صورت پیامکی به شماره همراه تایید شده آنها ارسال میگردد. در مرحله ثبت نام الکترونیکی اطلاعات تکمیلی مانند شعب، اعضا، حساب های بانکی و مجوزها اخذ و فرآیند ثبت نام تکمیل میگردد.

در صورت فراموشی یا گم کردن نام کاربری میتوان با مراجعه به سایت سازمان امور مالیاتی www.tax.gov.ir از صفحه ثبت نام مالیاتی و از طریق های لینک های کمکی سمت چپ صفحه و یا از طریق این لینک https://register.tax.gov.ir/Pages/Login/ForgetAccount اقدام به درخواست صدور و ارسال مجدد نام کاربری بفرمایید. در صورتیکه کد رهگیری ثبت نام خود را نیز فراموش کرده اید ، از طریق لینک فراموشی کد رهگیری پیش ثبت نام در صفخه ثبت نام مالیاتی میتوانید اقدام به درخواست کد رهگیری ثبت نام بفرمایید.

با توجه به اینکه هر ثبت نام یک پرونده مالیاتی مجزا محسوب میشود که مودی موظف به انجام تکالیف مالیاتی برای هر پرونده میباشد، لذا باید ثبت نام های اضافه را حذف نمود. در صورتیکه در مرحله پیش ثبت نام و قبل از تایید نهایی اطلاعات هستید، میتوانید پرونده مذکور را از سیستم حذف نمایید. و در صورت اینکه بخواهید ثبت نام اضافه خود را حذف نمایید میتوانید از گزینه حذف ثبت نام که در صفحه ثبت نام الکترونیک قابل رویت است، استفاده نمایید.

در صورتیکه صاحبان مشاغل بیش از یک محل فعالیت داشته باشند و تنها با یک مجوز فعالیت کنند باید فقط یک ثبت نام انجام دهند و یک محل را به عنوان محل اصلی و بقیه ا به عنوان شعب معرفی کنند.

با توجه به اینکه صاحبان مشاغل مکلفند که برای هر مجوز یا محل فعالیت ثبت نام مالیاتی مجزا داشته باشند، در صورت تغییر آدرس باید ثبت نام جدید با نشانی صحیح خود را وارد نماید و ویرایش آدرس جایز نمیباشد.

برای مودیان مالیاتی اشخاص حقوقی و شرکت ها امکان ویرایش و تغییر آدرس وجود دارد.

مودیان مالیاتی که طبق تبصره ۳ ماده ۱۶۹ فعالیت آنها مکان محور نمیباشد، در صورت تغییر ادرس ، جهت ویرایش آدرس ثبت نام خود میتوانند به واحد مالیاتی مراجعه کنند و نیازی به ثبت نام جدید ندارند.

در صورتیکه مودی به اشتباه در زمان ثبت نام پرونده مالیاتی مشمولیت ارزش افزوده را انتخاب کند، برای اصلاح این اشتباه ابتدا باید جهت ویرایش یا حذف اطلاعات پرونده ارزش افزوده خود به به واحد مالیاتی جهت اصلاح و ویرایش نهایی مراجعه نماید.