پیشرو حساب...آرامش و توسعه کسب و کار شما
جستجو
جستجو
فهرست مطالب
فرم درخواست مشاوره
خدمات ما

حسابداری آنلاین چیست ؟

سوال بسیاری از کسب و کار های نیازمند به حسابداری امروزه این است که حسابداری آنلاین چیست ، چگونه می توان از این خدمت استفاده نمود، امنیت اطلاعات هنگام استفاده حسابداری آنلاین چگونه است و بسیاری سوال که به همگی آن ها در این مقاله پاسخ خواهیم داد. در ابتدا باید بگوییم که بر طبق تحقیقات به واسطه پلتفرم های مبتنی بر پردازش ابری، حجم پردازش و محاسبات آنلاین به طور ملموسی افزایش یافته است. این مهم بیشترین تاثیر خود را بر خدمات آنلاینی دارد که نیاز کاربران به دسترسی سریع و در لحظه آن ها بیش از گذشته حس می شود. از جمله مجموعه هایی که خدمات آنلاین حسابداری ارائه می دهند می توان به پیشرو حساب عصر پویا اشاره کرد.

شرکت حسابداری پیشرو حساب عصر پویا همواره در راستای ارائه نوآوری و هموار نمودن امور حسابداری پیشرو بوده است. لذا در این راستا اقدام به طراحی و پیاده سازی پلتفرم هایی بر پایه حسابداری و مدیریت نموده است. این پلتفرم ها رابط کاربری بسیار ساده ای دارند و شما می توانید به راحتی با استفاده از آن ها امور حسابداری شرکت، مجموعه و یا فروشگاه خود را انجام دهید، گزارش تهیه کنید و گزارش ها را در قالب فایل اکسل برای افراد دیگر ارسال کنید. ما در این مقاله شما را با پاسخ پرسش حسابداری آنلاین چیست بیشتر آشنا خواهیم کرد و با مزایای استفاده از این فرم از حسابداری آشنا خواهید شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان پیشرو حساب در تماس باشید.

حسابداری اینترنتی | پیشروحساب

پلتفرم های حسابداری آنلاین به نسبت همتایان خود، پیچیدگی های قابل توجهی دارند. دیتابیس ها، نقاط اتصال، سیستم عامل های پشتیبان، دستگاه های پشتیبان گیر و رسم داده های خام در قالب نمودار ها نیاز به منابع سخت افزاری قابل توجهی دارند. به همین دلیل عمدتا برای انجام فعالیت های حسابداری نیاز به سیستم هایی است که از منابع پردازشی مقبولی بهره ببرند.

حسابداری آنلاین چیست و چگونه شکل می گیرد؟

برای آن که درک کنید حسابداری آنلاین چیست باید به سراغ مراحل شکل گیری پلتفرم های ارائه دهنده این نوع از حسابداری برویم. در واقع اتصال نقاط مشترک نرم افزارهای حسابداری و پردازش های ابری است که شما را قادر می سازد تا از یک نرم افزار حسابداری به وسعت اینترنت استفاده کنید.

ویژگی های نرم افزار حسابداری استاندارد

برای آنکه بدانید استانداردهای یک پلتفرم حسابداری آنلاین چیست باید به شناخت بیشتری از حسابداری آنلاین رسید. به طور خلاصه در یک پلتفرم حسابداری آنلاین استاندارد شما قادر خواهید بود تا با چند کلیک تعداد نامحدودی کاربر با دسترسی های مشخص بسازید. بدین ترتیب نیازمندی خود به داشتن تعداد قابل توجهی رایانه با سخت افزار های پیچیده و گران قیمت را به حداقل می رسانید. از این موارد گذشته، دسترسی در لحظه به تمامی داده های ثبت شده توسط کاربران که عموما کارمندان شما هستند یکی دیگر از ملزومات یک پلتفرم حسابداری استاندارد است، که شما را قادر می سازد تا دیگر نیازی به همگام سازی داده های نرم افزار مختلف و دردسر های ناشی از آن نداشته باشید.

مزایای آنلاین بودن حسابداری

با ظهور حسابداری آنلاین بسیاری در جستجوی درک این هستند که مزایای حسابداری آنلاین چیست ، لزا باید بدانیم که ویژگی آنلاین بودن سبب می شود محدودیت های جغرافیایی به سادگی در هم شکسته شود. شرکت هایی که چند شعبه در نقاط مختلف یک شهر یا یک کشور دارند، تنها با چند کلیک در دسترس یکدیگر قرار می گیرند. اگر شما مدیر یک فروشگاه در شهر دیگری هستید، با استفاده از نرم افزار های حسابداری کاوش نیازی به انتظار برای گزارش گیری و ارسال داده های شعب دیگر خود نخواهید داشت.

حسابداری آنلاین -پیشروحساب

پشتیبان گیری آنلاین

از جمله سوالات پر تکرار در رابطه با مقوله حسابداری این است که سیستم پشتیبان گیری از اطلاعات در حسابداری آنلاین چیست ؟ در پاسخ باید گفت که یکی از بزرگترین مزیت های مهم حسابداری آنلاین سیستم پشتیبان گیری از اطلاعات به صورت ابری است. در حالت عادی اگر به هر دلیلی سیستم ثبت داده های شما دچار مشکلات متداولی همانند سوختن یا بد سکتور هارد بشود، احتمال بازگشت اطلاعات شما بسیار پایین خواهد بود. این یعنی از دست رفتن بخش قابل توجهی از داده ها در کسری از ثانیه! سیستم های پردازش ابری به سادگی با قابلیت پشتیبان گیری خودکار، نگرانی شما را در خصوص نگهداری اطلاعات کاملا از بین می برد.

آموزش حسابداری آنلاین

سوال اساسی دیگری که مطرح می شود در رابطه با رابط کاربری نرم افزارهای حسابداری آنلاین است لزا زمانی که کاربرای این پرسش را مطرح می کنند که سیستم کار با حسابداری آنلاین چگونه است و یا سیستم آموزش در حسابداری آنلاین چیست ، ما  در پاسخ به آن ها می گوییم در گذشته پلتفرم های حسابداری از ظاهری بسیار پیچیده برخوردار بودند، اما در حال حاضر پلتفرم های حسابداری آنلاین به دلیل سطح بندی موثر کاربران، به شما این امکان را می دهد که تنها مواردی که مورد استفاده ی کاربران شما است را به آن ها نشان دهید. این موضوع باعث ایجاد سادگی و دسترسی بیشتر برای کاربران می شود. سادگی استفاده از پلتفرم های حسابداری انلاین، سادگی آموزش، یادگیری عمیق تر و در نتیجه خطای کمتر را با خود به ارمغان می آورد.

انجام دمات حسابداری به صورت اینترنتی -پیشروحساب

امنیت اطلاعات در سیستم حسابداری آنلاین

عموما در سیستم های ابری، امنیت اطلاعات بسیار بالاتر از سیستم های سنتی حسابداری است. داده ها، ارتباطات و ذخیره سازی ها همگی شامل چند لایه ی مختلف کد گذاری است. این کد گذاری ها حتی توسط ادمین ها و اپراتور های اصلی سیستم قابل رمزگشایی نیست.همچنین هزینه ی تمام شده سیستم های ابری برای شما مقرون به صرفه تر است، چرا که سیستم های ابری بر اساس pay as you go محاسبه می شود. این بدان معنی است که میزان هزینه پرداخت شده شما بر اساس میزان استفاده شما محاسبه شده و چیزی به معنای هزینه ثابت ماهانه نخواهید داشت.

سرعت در دسترسی به اطلاعات  در انجام حسابداری به صورت آنلاین

عمدتا داده های وارد شده در پلتفرم های آنلاین حسابداری در سرورهای ایرانی ذخیره می گردند. ذخیره سازی در سرور های ایرانی ضمن فراهم کردن سرعت بسیار بالا در تبادل اطلاعات، سبب می شود تا در صورت قطع ارتباط با اینترنت جهانی، داده های شما از دسترس خارج نشده و به قوت قبل به فعالیت های خود ادامه دهید.

استفاده و اعتماد به حسابداری آنلاین به واسطه پلتفرم های آنلاین حسابداری امور را برای صاحبین کسب و کار راحت تر و سریع تر نموده است و البته هزینه های بخش حسابداری را بسیار کم کرده است، لذا با کمک کارشناسان موسسه مالیاتی پیشرو حساب در این مقاله بر آن شدیم تا به بررسی بیشتر پرسش حسابداری آنلاین چیست بپردازیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x